Monday, October 17, 2011

Menaip & rezeki

AISHHH...Aku ni taaak rajin-rajin nak mengarang dalam blog ni. Teringat selalu jek,tapi nk sign in dan start tulis tu....haihh..malas bebenor.


Tapi, harini aku bukak jugak dan berjaya menaip utk bacaan kalian (lebih untuk diri sendiri sebenarnye), since aku tak de keje harini. Weh! Bagilah aku kje untuk dibuat weyh. Takkan aku nk g kat bos aku, kat senior aku tadah tnye ada keje untuk aku buat tak. Gile rase tak best cmtu...Geli juge. huhu. Dah 2 minggu aku releks meleks. Client yang aku handle pergi haji plak dan bulan Disember baru balik. Hah! Adakah aku kene tggu je sampai Disember. Itu melampau!... Takpe, harap2 esok ade kerje untuk aku handle.


Dalam aku menaip-naip ni tibe2 ade kawan aku si cantik manis ni datang menyapa. Suruh aku sign payment voucher. Yayyy! *Melonjak tapi punggung atas kerusi lagi* Macam paham-paham aku tgh sengkek. Alhamdulillah...rezeki Allah SWT....Tak lama lagi, kempen dah stat, korang boleh tgk lah muke I dekat dlm newspaper. Boleh plak jadi model iklan. Muke tak cantik pun tapi masih ade rezeki...hehehehee.


Ni lah yang dinamakan rezeki. Kita tak tahu bile dia akan menjelma. Macam apa yang aku lalui sekarang.



Yang menaip,
Cookies.

No comments:

Post a Comment